Friday 21 September 2012

SNE --- Super Nutrient Essence

Assalamualaikum....salam sejahtera....
tentu anda terfikir ... bagaimana untuk kekal sihat keseluruhan aspek...

saya cuma penulis bebas..bukan seorang doktor...
saya hanya jururawat berdaftar......
seingat saya..sepanjang tiga tahun saya dalam bidang perubatan...
hati sentiasa terasa sayu bila berjumpa pesakit yang menderita dengan pelbagai jenis penyakit..
bagi golongan berada....mendapatkan rawatan terbaik itu sudah tradisi buat golongan ini..
tapi bagaimana pula dengan keadaan mereka yang bukan dari golongan tersebut..??
saya sering berfikir apakah tindakan terbaik untuk membantu pesakit..

Sehinggalah saya diperkenal kan dengan SNE beberapa bulan yang lepas..
Ayah saya sendiri menggunakan rawatan SNE sehingga kecederaan di kepala akibat kemalangan kini benar-benar pulih..Ayah saya tidak lagi merasa pening..
Kini,giliran ibu dan makcik aya pula menggunakan SNE untuk merawat mata mereka...
Saya sendiri menggunakan SNE waktu ini kerana mengalami masalah buah pinggang..

Saya tak pernah tahu saya mempunyai masalah tersebut...yang saya tahu saya kerap diserang sakit perut..
Semasa melibatkan diri dalam seminar SNE minggu lepas....kami diberi 1 kapsul untuk mencuba merasainya...saya ni memang sangat tak suka ubat...apa lagi baunya...panadol pun tak boleh telan..

Kapsul yang diberi sebagai tester adalah untuk menentukan adakah anda benar-benar sihat..
Jika anda rasa manis dan kapsul wangi..tandanya anda benar-benar sihat keseluruhan..
Kapsul SNE akan bertukar pada rasa yang berbeza bergantung pada tahap kesihatan si pemakan.

Contoh :-

Muntah/berbau busuk/tawar ---- gangguan sistem saraf/keimunan

Pahit --- gangguan hati

Hanyir --- gangguan ginjal

Masam --- gangguan jantung

Pedas --- Ketoksikan

Harum/Manis --- Sihat


No comments:

Post a Comment